oblomov benmde cildimden ötürü kabarık ve rengi koyu. 3 yıl oldu hala aynı. Haftaya sezeryanım var. Doktorum eski yeri alıp yeni deriyle dikecek ve iz kalmaması için krem kullanacagm uzun süre. Bazı insanların vücutlarında öyle oluyormuş dikiş izi malesef vücutla alakalıymış plastik cerraha kadsr gtmiştm takıntı yapıp ama tamamen bemle alakalı bir durummuş 😂