Yanlız olmadığıma çok sevindim şuan. Gerçekten 40 gün kaldı doğuma ama sabaha kadar nöbetteyim. Kalkıp soguk suyla yıkanıyorum yatıyorum gine al baştan hergün rutin gece 3-4 gibi ancak uyuyorum sabah 6 dada oglum kalkıyo nekdar uyudugumu siz düşünün 😏 uykusuz gecelere hazırlık resmen basladı.