Merhaba kızlar buraya girip sizlere haber veremedim pazartesi günü gece doğumum olmuştu. Tam 36 haftalıkken oldu. Ben haberim yok ama korona olmuşum doğumu bu tetiklemiş sanırım. Birde memlekete gidip gelmiştim doktor yol da etkilemiştir dedi ama çok şükür bebeğimde bende iyiyiz bebeğim 3 gün hastanede kaldı dün çıktı darısı sizlerin başına ikinci normal doğumum oldu bu arada sizlerde bebeklerinizi hayırlısıyla alırısınız inşallah kucaklarınıza ☺️