kızlar ben 3 bebeğime hamileyim ilk doğumlar zor olur derler ya 2 kolay 3 bebek de kolay doğuruyor muyuz ? şahsen ben 2 kızımı evde çektim hastaneye gittim doğurdum bu daha kısa sürer demişti dktr bise olursa evde bekleme hastaneye git dedi fakat devlette doğum olacağı için suni vermezler dimi 3 gebelikte suni yiyen varmi