Bebegim 37. Haftada 3600 gr 52 cm kadar oldugunu soyledi doktorumuz çatı muayenesinde ön taraf dar vajina giriş kısmı ozellikle dar dedi net bişi solememekle beraber normal dogum biraz zor gibi 4 kg yaklasacaktır bebek bole bir dogum tecrubesi yasayan var mı acaba?