Busegurur benimki açılma değil de, daha Farklı oldu.. bebek Doğum yoluna girdikten sonra olması gereken mesafe 5 cm miş, benim bebek daha da aşağı inmiş ve 2 cm kalmış , 2 cm daha inerse Doğum başlıcak . Ondan dolayı yatarak geçiriyorum , normal Doğum olmicak zaten benim oyüzden bebeğin aşağı inmesine gerek yok aslında ama benim bebiş aceleci 🙈