kubradogann SON 10 ❤️ Benim ilk hamileliğim oğlum olacak 38+4 olduk hala gelen giden yok yürüyüş de yapıyorum her gün geçen kasılmam fazla oldu ebe eliyle muayene ettiğinde rahim ağzı yumuşamış dedi ne zaman doğururum acaba 🙃🙂
sliya30 kubradogann anlamadığım ebeler neden bu yıl çattı muayenesini çok yapıyor bende hiç olmadı sadece suyum geldi o da mecburi zaten gidiyorsun doğumda yaptılar neden önceden kontrol oluyor ki??
Aysegulelli kubradogann son 9 ama geçen hafta 1-2 cm açıklığım vardı dün nişanım geldi ama ne gelen var ne giden sancı da yok bu çocuk benimle dalga geçiyor üşengeç sanırım :)
mhmmddgc sliya30 Sancı varsa açılma yada yumuşama varmı diye bakıyorlar.Doğumun tek belirtisi açılma değil maalesef bakmaları gereken şeyler var. Bu çatı muyanesi değil normal vajinal muyanedir
Boniboncuk sliya30 zaten normali senim dedğim gibiymiş canım 5 cm açılma oldgundq yapılması lazımmış oncesinde olmazmış ama burda çok okuyorum çatı muayenesı yapıldı diye
Atlasmommy Son 11 benim de rahmimde şiddetli bir ağrı var bugün belki doğum belirtisidir diye bir umut bekliyorum 🥹
merveaykut kubradogann bizde bugün 38+4 olduk, iki hafta önce Dr yumuşama var demişti bir haftan var demişti ama gelmiyorr 😅 düzensiz sancılar var sadece 😅 inşallah hayırlısıyla çok beklemeden doğururuz 🙏🏻