ElaRose sonra dedim ki olmuyor işte 4 senedir deniyoruz bir dahaki ilkbahara kadar akışına birakalim tüp bebek yaptıriz dedm eşime o da tamam dedi ama ben dayanamadım hep ozelllere gidiyorum bir kere de devlete gideyim belki şifa olur dedim kasım ayinda devlete gittim doktor senin çocuğun olmayacak birseyin yok dedi adetime de 1 hafta vardı 1 hafta sonra gel klomen catlatma ignesi başlayalım dedi yani tedaviye yeniden başlanacakti . tamam dedim ondan 2 gün sonra suphelendim test yaptım hamileydim. yani bazen ne yaparsan yap olmuyo vakti gelince kendi kendine oluveriyor ama tabi vakti gelene kadar da kafan cok ağrıyor o ayrı konu😐