-MucizeMelegiim- kahvesever__ doktorumuz da erkeği andırıyor ama 3 hafta sonra net birsey söyleyebilirim dedi 😇 Kuzenime de erkek demislerdi bu haftalar da 17. Haftasında kizi olacağını ogrendi😊 tabi ki önemli değil kızı erkeği sağlıkla gelsinler yeter ki ama merak işte 🤗
kahvesever__ -MucizeMelegiim- benim oğlumda böyle bir profili vardı ordan bildim erkek olduğunu tabiki en hayırlısı neyse rabbim onu nasip etsin 🤍
-MucizeMelegiim- kahvesever__ Amin teyzesi . Rabbım cümlemiz için hayırlı olanı nasip etsin inşallah.. 😇
-MucizeMelegiim- girl_boy_annesi Amin canım benim hepimizin yavrusu sağlıcakla doğsun ccooookk aminnn💕