sliya30 çok güzel ve sade . Yalnız en aşağıya kadar iniyor mu ona bakın. Ben kızımda o zaman modaydı diye büyüyen beşik almıştım fakat bilgisiz olduğum için çok pişman olduğum noktalar vardı. Kızım tutunarak kalmayı öğrendiği zamanlarda beşik çok tehlikeli hale gelmeye başlamıştı. Kendi halinde kalkıp sarkıyordu beşikten. O zamanlar için tehlikeli oluyor. Sonraki zaman Da kullanılır diye düşünmüştüm ama asla ahşap tarzı ürünler ömürlük olmuyor ki kiracı olduğumuz için 3-4 sefer taşıma gördü perişan hale geldiler . O yüzden bence yatak alacaksanız ilk aylar için yanınızda rahat etmek için küçük sallanır beşikler var 400-500 TL onlardan alıp montessori yatak alıp hem ileriki zamanlarda hemde 6. Aydan sonra rahatlıkla kullanabilirsiniz. Bence o şekilde yapmak daha karlı gibi geliyor bana. Beşikler 6. Aydan sonra kullanılmıyor artık dönüyorlar diye o zaman da satabilirsiniz. Her türlü kâr bence.