37 haftaligim az ama gecmeyen sancim var gibi ve bebek asiri hareketlendi vajinamda kalkarken agri hissettim ikinci dogumum ilki sezeryan diye panik oldum.Dogum belirtisj sancisi filan degildir heralde ilki sezeryan oldugu icin tecrubem yok agriya dogum belirtilerine. Az once hafif pecetede bir miktar kan da gordum