glznrsl Haftalık hamileyim. Sıcaklardan dolayı sürekli klimanın önündeydim orda uyudum orda oturdum. Hatta soğuk su da içtim farkında olmadan dikkat etmedim kendime hiç bişey olmaz dedim hep. Ama oldu önce boğazım zgıcıklanmaya başladı sonrasında kuru bir öksürük ama nasıl öksürük geçmiyor burnumda bazen akıyor. Ballı ılık süt ballı ılık su içtim biraz rahatlattı boğazlarımı ama yine de geçmiyor geceleri özellikle boğulcak gibi oluyorum. Yok mu şunu yaptım iyi geldi diyen. Bitki çayları içmeye de korkuyorum ne yapıcam bilmiyorum lütfwn biri bişey söylesin 😔