cgnduru Ecowell, mustela, incia iyi diyorlar ama hangisi en iyisi kullanlar bilgi verebilirimi. Pişik kremi, şampuan, bebek yağı vs hepsini almak istiyorum
Deletedmom52620 cgnduru ilk kızımda mustela kullandım şuan kendim de kullanıyorum bu kızıma da mustela düşünüyorum ama farklı markalarda bakıyorum çünkü losyonu yapış yapış.
cgnduru Mucizemiizz bende mustela alacaktım ama sampuanin içeriği tam doğal değil vs demişler ondan şüphede kaldım diğerlerine bakmaya karar verdim ama emin olamıyorum…
Piremsesannesi Mrv_123_bg Ogretmen_Anne_ sliya30 aylinpalaa sebamed içerisinde petrol türevi ürünler barındırıyor o sebeple yenidoğan çocuklara uygun değil diye biliyorum. İnstagram mühendisinoğlu var ordan inceleme yapabilirsiniz . Bende kızımda ilk onu tercih etmiştim ama görünce hemen mustelaya döndüm.
Mucizemiizz cgnduru yok ben arastirdim hic içeriği degismemis herhangi bi zararini gormedim hatta cocuk doktorumuzda önerdi siz bilirsiniz tabi
yigitinannesiiiii cgnduru e bebekte indirimde vardı bi internet fiyatıyla karşılaştır istersen uygunsa kaçırma😊😊🥰instagramda kendi siteleride var ordada indirim var orayada bakabilirsin Canım
cgnduru yigitinannesiiiii evet bakıyorum 111 şuan trendyol vs daha pahaliymis… buda aklımda olsun yarına kadar karar veririm ❤ teşekkürler
Mlkysf cgnduru bende bunlardan birini almayı düşünüyordum sonra Ahmet maranki nin şampuanı nı aldim gimdes helal serfitikalı ve içeriği temiz diye
cgnduru Mlkysf onada baktım şimdi YouTube tan falan ama onuda hiç duymamıştım… kullananlarin yorumlarida yok bir yerde bulamadim.. oda aklımda olsun ❤
Mlkysf cgnduru 6 yaşında ki oğluma kullanıyorum şuan memnunum limon kokulu ama öyle aşırı bir kokusu yok doğal olduğu belli.Nasipse bebeğime de kullanacağım
sliya30 Piremsesannesi ben memnun kalmıştım İKİNCİDE mustela yada bübchen diye marka var bakıyım araştırayım ona göre
Piremsesannesi cgnduru üç markada çok başarılı. Ben mustela tercih ettim. Pişik kremi dışında hepsinden de memnun kaldım. Kızımda pişiği önleyemedi malesef. Bepantol çok iyi gelmişti.
Piremsesannesi sliya30 bende bir problem görmemiştim ama içerim temiz olmadığı İÇİN kullanmak istemedim. Mustelayı deneyebilirsiniz çok memnun kalırsınız ama pişik kremi için aynı şeyi söyleyemem
Piremsesannesi sliya30 sudocream , bepantholl , sebamed içerik olarak malesef temiz değillermiş. Bende çok severek sudocream ve bepantholl kullandım hatta hala bepantholl kullanıyorum ama malesef içerik temiz değil.