yagmurrdefne Sonunda oğluşumu sağ salim kucağıma aldım. Bugüne kadar sadece adet ağrısı gibi hafif ağrılarım oluyor geçiyordu. Başka hiç belirtim yoktu karnım da yukarıdaydi. Dün gece 3gibi suyum geldi yatakta farkettm kendiliğinden akıyor anlarsiniz kesinlikle. Hemen çantalarımizi aldik hastaneye gittik hiç çatı muayenesi olmamıştım nöbetçi dr baktı 2 cm açıklık var çatın gayet musait doğuma dedi. Aldılar beni odaya ilk başlarda birşey yoktu hafif hafif ağrılar başladı bir yandan da suyum akıyor çok rahtsiz oldum hasta bezi verdiler. Biir saat sonra falan benim sancılar çok artti iki saat içinde iki dakikada bire düştü bazen dk başı geliyordu ne yalan söyleyeyim gerçekten çok zor dayandım bayilmalik oldum ben neden sezeryan olmadim diye bağırdım çağırdım . Böyle böyle sabah 9bucuga kadar ağlaya ağlaya çektim sancıları sonra ebe bakti 8 cm açıklık olmuş 5 10 dk alicaz seni dedi ohh dedim gittik doğumhane ye ama benim ikinmam çok gelmedi 20 dk kendimi zorlayarak ikindim çok kuvvetli sonra bebeğim dogdu hemen kucağıma koydular bütün ağrılar sancılar kayboldu içten bir iki dikiş atıldı ama kesik atilmamis sadece bebeğim içerden bi iki yeri yirtmis. Dikişi pek hissetmedim sonra odamiza çıktık kanamam çok oldu o yüzden hasta bezi alin kesinlikle ped ile asla olmazmış. Sütüm de hemen geldi çok şükür darısı başınıza kızlar..
Katre55 G yagmurrdefne gözün aydın canım benim 2 cm açıklığım ama eve gönderdiler 3 cm olunca Doğumu başlatıyorlarmış bir şey sorucam bebek çıkarken çok canın acıyor mu ıkınma sırasında yani
yagmurrdefne Katre55 Canım benim ikinma hissim pek gelmediği için zorlandım biraz. İkinma aşaması açıklık olduktan sonra zor değil
yagmurrdefne Melek00 kendi sancılarım çok iyiydi o yüzden son yarım saat suni aldım sadece onu da hızlı hızlı akittilar hemen açılmam oldu.
bianneyimm Gozun aydin canım 👏 ben 39+1 ama hic bir belirti yok sancim cok az oluyor o kadar abatrlck bi sancim olmuyor bebeğim daha asagi inmedi ama dogum poziyonunda seninde mi ansizin oldu bilgilendirir misn beni biraz🤗
yagmurrdefne bianneyimm canim bana herkes seenin karnın daha yukarida diyordu ve sadece hafif adet sancisi gibi sancim olup hemen geçiyordu dün gece aniden suyum geldi bir belirtim olmadı başka. Ama dün gece yatakta çok rahatsiz yattim dönmem falan çok zordu