Merhaba kızlar iyi geceler hepinize
An itibariyle 36+5 olduk ve beni endişelendiren bir durum var.
Çarşamba günü kontrolüm vardı ve kontrol de doktor bebeğimin suyunun azaldığını söyledi. Riskli değil ama 1 haftaya doğum olur diye düşünüyorum dedi. Ben 30. Haftamdan beridir ağrılı ve sancılı bir gebelik geçiriyorum ama bu zamana kadar oğlum hep çok haraketli bir bebekti geceleri falan beni uyutmazdi hatta. Şimdi dünden beri haraketlerinde bi azalma hissediyorum evet hareket ediyor ama az. Hatta sabah baya bir haraket etmedi bende aşırı endişelendim. Suyun azalmasına yada haftamızın ilerlemesinin yqda baş aşağı doğum pozisyonunda olmasının haraket azlığından etkisi var mıdır. Aşırı merak ediyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda 🤔🙄