Zeynepkaman Merhaba anneler bebeğimin iki gün önce kordonu düştü bugün bir baktım kanamış o kısım bunun sebebi nedir bilen var mı endişelenmem gereken bi durum mu ? Yaşayan vardır illa … :(
EmineDefneGokce Zeynepkaman kanama damla damla zıbına geçmişse az bişey normal . Eğer devam ederse artarsa doktora götürün K vitamini yaparlar
yigitinannesiiiii Zeynepkaman aşırı bi kanama değilse normal Cankm yeğenimdede olmuştu bizde senin gibi korkmuştuk baya sonra doktorunu aradık normal bi durum olduğunu söyledi
EmineDefneGokce Zeynepkaman banyodan sonra ıslak bırakma devamlı kuru kalsın canım . Nemli bezle sil kurut şimdi . Beyaz zıbın giydir bi daha kan görürsen götür K vitamini vururlar devam etmez böylece