MerveOru inşallah değildir benim için henüz erken 😄 ama sanmıyorum doktoruma söyledim kontrol sırasında herhangi bir durum görmedi bizim bebiş daha kanalda bile değil belki kanala girmeye çalışıyordur onun ağrısı olabilir diye yorumladım ben de kendi kendime 🙄