Nursedacelik Pazartesi sabah erkenden doğumum var kızlar. Her duyguyu yaşıyorum şuan bi yandan korku bi yandan sevinç, endişe.. Rabbim doğum yapacak her anneye ve bebeğine sağlık versin inşallah. Bende herkesten dua bekliyorum 😍❤️
_esraarsl Nursedacelik aminn insallah🥹 Rabbim kolaylık versin inşallah sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi ❤️❤️
Nurcanasel67 Herhangi bir şey var diye mi erken alicaklar acaba bende 38+3um hemen doğurmak istiyorum