Ben dogumdan itibaren kraftin 7 kg kabin boyunu kullandım..eger kendiniz bebegi alıp otobuse veya arabaya binecekseniz her daim yaninizda birisi olmayacaksa kesinlikle travel sistem agir arabalardan uzak durun derim..ilk 2 ay puset tasidik ztn sonrasinda kabin boyda gayet rahat ettik