kevser55 36 olduk hiç çatlağım yok çok şükür, olsa da kafaya takacak biri değilim eşim de aynı şekilde, ergenlikten kalma iç bacak çatlaklarım var sadece çokta önemli değil 😅 ben her banyoda dalin bebe yağı kullandım, aklıma geldikçe de Nivea C vitaminli sıkılaştırıcı losyon sürdüm lakin bunlarin pek bi önemi yok bence iç karnı geniş olanlar çatlamıyor anacim 🤷🏻♀️😂