gozdetrhn merhaba, benim başıma geldi . Göz çevrelerinde oldu . Cildiyeye gittim bi krem verdi ama kesinlikle 5 günden fazla kullanma, hamilesin kortizonlu çünkü demişti. Bende 5 gün kullandım çok memnun kaldım, geçti gibi. Ama sizde doktora tanışın öyle kullanın. kremin adı maxıdex