Kızlar merhaba. Görümcem 1 ay önce doğum yaptı. Devlet belli ihtiyaçları karşılamış. Daha doğrusu onun söylediğine göre yaklaşık 10 paket bebek bezi, ıslak mendil vs. Bebek patiğine kadar göndermişler dedi. Böyle bişey var mı gerçekten. Bi akrabalarının da aynı şekilde aldığını söyledi. Bilgisi olan var mı?