benguuusk Hergün 2 saat yürüyorum Merdiven inip çıkıyorum Squat yapıyorum Bunlar dışında başka ne yapsam iyi olur deneyimli annelerden öneri bekliyorum 33+6 haftalığız
Umran__37 benguuusk cok erken ama bunlari yapiyosunuzda bunlar genelde 35 haftadan sonra oneriliyo canim
Minik_prenses benguuusk haftan çok erken Erken doğumu tetikleyebilirsin Daha ileri haftada hurma ve merdiven çıkmak sana çok yardımcı olacaktır
Gizem260 benguuusk erken değil bence benim doktorum da 34 te hergün yürüyüş squat yap dedi adaçayı iç hurma ye cinsel ilişki perine masajı falan bunları yap defi
EmineDefneGokce benguuusk doğum haftasına yakın sıcak su eşliğinde otur kalk yapabilirsiniz bu haftalar için şuanki yaptıklarınız bence yeterli
Deletedmom_10 benguuusk Bana erken gelmedi aktif bir gebe günlüğü hareketli zinde dinamik. Erken doğumu tetikleyecek bir şey yokki Skuat biraz olabilir oda zaten agrılara iyi gelsin diye öneriliyor bende 34 te yapıyordum bunları ama sizin kadar degıl daha seyrek
benguuusk Deletedmom_10 squat sürekli değıl zaten ve az diğerlerini yapıyorum daha yenı başladım yapmaya geçen haftadan beri kasların açılması için önerdi
Melodi30 En doğrusu baştan beri hareketsiz kalmamak ben 24 haftalıkken başladım pilates yürüyüş aerobik yoga yüzme hepsini yaptım rahat olun doğru hareketten zarar gelmez
EmineDefneGokce benguuusk her duşa girdiğimde yapardım belden aşağı duş. Genelde 2 günde bir girerdim 37 den sonra
MeriHera benguuusk en güzeli yürüyüş ve nefes egzersizleri, doğru ıkınma ve nefesle doğum çok daha kolay oluyor. Birde pelvik kaslarınız hep açmaya çalışın
Pelinakcn benguuusk banada doktorum bunları önerdi birde yüzme, 30.haftamda başla dedi bana erken olsa demezdi bencede🤷🏻♀️