naz_alp Son 56🙈 doktorum son kontrolde sezeryan mı normal mi düşünüyorsun dedi bende biraz ceserat etsem normal ama şimdi sorunda sezeryan dedim. Muayenem daha olmadı ama ben kendim çok kararsızım korkularım Var normale karşı kendimde bir sağlıkçıyım yardımcı ebeyim staj yaparken normal doğumları gördüm ve korkum ondan 🥲 sizin düşünceleriniz nasıl sezeryan mı normal mi
benguuusk naz_alp normal düşünüyorum doktorum normal istıyor ama bebek iri 1 hafta önde gidiyor 4 kiloyu bulur dedi sizce doğurabilir mıyım çok mu zorlar
Minnacksevdack naz_alp bende 36 haftadayım. muayene etmedi henüz ama uygunsa kesinlikle normal doğum düşünüyorum 🌸
3babymom naz_alp ben de 56 gün 🌸 aynıyız şuan 3 e hamileyim iki çocuğum da sezeryan oldu bu da sezeryan olucak ilkimde bile hep direttm normal istiyorm diye çati darlığı ve bebeğin nefessiz kalması sonucu acil sezeryana alindim 😞
emine_ylmz benguuusk benim 3 hafta önden gidiyordu 4 geçer 5 i bulur dedi normal asla olmaz dedi şuan 38+2 doktorumu bekliyorum sancım var normal doğum için bebeğim son haftada kendi haftasına döndü şuan 3300 Allah nasip ederse normal olcak korkma bebeğine göre hareket edersin inşallah
Damla1995 2 tane dikissiz normal dogumum oldu. Smdi 3.ye hamileyim.Aksi bir durum olmaz ise yine ayni sekilde dusunuyorum allahın izniyle 🧿
Nurcantas65 Bende hemsireyim acil servis. Normal doğum düşünüyorum,18 haftada ilaçla düşük yaptım az çok agrisini felan biliyorum,sonları insanı baya zorluyor ama çıktığı anda bitiyor, bence aksi bı durum yoksa sezeryan en son tercihimdir
naz_alp Minnacksevdack bende aslında muayeneden sonra karar vericem ama tereddütte olmayıp şunu istiyorum diyemiyorum
benguuusk naz_alp eşim uzun boylu iri biri bende uzun boylu kemikli biriyim çok yanılma olucağını zannetmiyorum
Damla1995 naz_alp belkide hic olmaz dikise odaklama kendini. Hem olsa bile fazla zorlamaz sanmiyorm sncta bebek bile cikiyo oradan ne drce can acitiyo olablrki pozitf dusun guzel olsun hersey 😊
Yasmnebe naz_alp normal doğumda dikişin olsa bile sezeryanın çeyreği kadar olamaz. Sezeryan doğum değil ameliyattır. O ameliyatta karnınıza neler yapıldığını ah bir bilseniz. Mecburi sezeryana asla lafım yok ama eğer imkanlar uygunsa kesinlikle normal doğum öneriyorum. Bebek çıktığı an yeniden doğacaksınız ama sezeryanda herşey uyandıktan sonra başlayacak.
naz_alp Damla1995 Melekannesiiiii doktor sadece ne istiyorsun dedi bende cevap verince bir dahakinde muayeneden sonra konuşalım dedi 🥰
Melekannesiiiii naz_alp anladım canım normal doğum yapmış biri olarak kesinlikle normali öneririm en güzeli iki saat şiddetli bi sancı çekiyosun ama bebiş doğunca ağrın kalmıyor☺️ Hakkında hayırlısı olsun
bebeksuuuu1696 Yasmnebe yazdığınız yorum sezeryan olmak zorunda olan ve ya keyfi sezeryan tercih edebilecek bir anne için ne kadar yanlış. Ah o neler yapıldığını bilseniz falan. Uyandıktan sonra da bir şey olmuyor insanları korkuya sürüklemeyin lütfen. İki doğum şekli de kutsaldır .
Mellllllll Yasmnebe sezaryen tercih edince doğum yapmış olmuyor muyuz şimdi? Gökten mi iniyor o bebek? Neden korkutuyorsunuz ki insanları, çok yanlış bu yaptığınız. Zaten doğumun her türlüsü çoğu kadın için travma. Mesela ben zaten panik atak hastasıyım ve sezaryen olmam gerek durup durup ağlıyorum , şimdi neler yaptıklarını bi bilseniz diyorsunuz daha da bi travma yaşattınız ben ve ben gibilere 👍🏻👍🏻👍🏻
neval270071 bebeksuuuu1696 zaten hanımefendi belirtmiş mecbur olanlara lafım yok diye sezaryene şahit olmuş biri olarak ben de gönüllü sezaryen isteyene şaşırıyorum kolay değil burda herkes kolay diyor öyle bi şey yok sonra başlıyor zorluğu en doğal en sağlıklı en yürüyerek doğumhaneden çıkıp eve gidenler normal doğum yapanlardır
neval270071 naz_alp kesinlikle normal doğum istiyorum sezaryen hiç de masum değil 7 kat karnımın yırtılmasından o dikişlerden o acılardansa doğum anına sancıya birebir şahit olup çabuk toparlanmak adına sezaryen istemiyorum