Hsnahmt Ya kızlar soğuk Beryy Hibisküs içtim starbucks içecekleri varya. Ama gebelikte tüketilmemesi gerekiyomuş bişey olur mu sizce ?
genccanne 1 yemek kaşığı hibiscus varmış içerisinde bir bardakta fazla tüketilmesi zararlıdır bemce genede kemdinizi bir takip edin bir sıkıntı olursa dr danışın inşallah olmaz
Hsnahmt genccanne Fazlası zararlıymış evet bende okudum işte ister istemez tedirgin oldum normalde farklı bişey de olsa yemeden içmeden önce mutlaka araştırırdım ama bu kez dalgınlığıma geldi unuttum inşallah bişey olmaz
Hsnahmt Ya bitki çayı kategorisine girince bende bi bakıyım dedim kesinlikle önerilmiyomuş o kadar üzüldüm ki anlatamam yani. Hele ki ilk aylarda ben 6. Ayın içindeyim ama yine de tehlikeliymiş inşallah bişey olmaz