CeyAsel1 haftadan selamlıyoruz baya heyecan bastı 😂 nasıl olacak ne olacak nasıl bir dönem bekliyor bizi acaba
Moonlight38 CeyAsel1 Ben bastım, iki seçenek çıkıyor. Biri Happy Kids, diğeri Yanlış Alarm şeklinde. Yanlış alarmı seçince de tekrar bu sayfaya dönüyorsunuz
61boncuk61 35+1 haftalığım. Ben çok agirlastim 1 haftadır.yerden destek alarak kalkabiliyorum.yuruyen top gibiyim ya çok zorlanıyorum.var mi benim gibi olan
CeyAsel1 61boncuk61 kız merak etme ben 34 yeni olmama rağmen neredeyse 3 gündür otururken rahatım kalkarken canım çıkıyor
ilkgebelikk 61boncuk61 35+5 bende aynı. Artık cidden hamile olduğumu doruklarda hissettiğim hafta 35. Hafta oldu. Sıcak havalarda cabası