Sedef3437 Başına gelen var mı? Aşırı ağrıyor adet ağrısı gibi değil böyle sanki afedersiniz bağırsak sorunu yaşandığındaki ağrıya benziyor.
1prensannesiiii Sedef3437 muhtemelen gaz sıkışmasıdır çünkü gebelikte bağırsak sorunları çok sık yaşanır geçmiş olsun tabi doktora görünmekte fayda var
berencisil_ Sedef3437 hamileliğimin başından beri öğle ağrım var 14 haftalık olduk normal korkulcak bişry değil