Arkadaşlar Migros’un bebek bezini kullanıp memnun kalan var mı ? 9 aylık kızım için sleepy kullanıyorum doğduğundan beri oğlumda da sleepy kullandı im aslında çok memnundum fakat kıZım kala yaptığında kakası hep ön tarafa doğru çıkıyor ☹️ Sebebini anlayamıyorum 5 numara kullanıyorum küçük de değil bezi ama sürekli aynı sorunu yaşıyorum. O yüzden değiştirmek istiyorum bezini