Papatyaesin kızım var şuan adı Hafsa :) ikinci kızımı bekliyorum Meryem çok istiyorum eşim istemiyor genelde Meryem Hanne koyuyorlar sizin gibi düşünenler diyim ailede 2 tane Meryem var çevre de de var yaygın ama çok güzel bir isim 😌🥰 Biz de hala karar veremedik ikinci bebişin ismine yazdığım isimlerin çoğu var akrabalarda… Sevde, Hümeyra isimleri de var bakalım hangisinde karar vericezzz