Kızlar ben 16 haftalıkken özele gittim bana yüZde yüz oğlan dedi 18 haftalıkken başka bir doktora gittim kız gibi dedi hocam eminmişsiniz dedim iyice baktı dedi hayır iyice baktı dedi erkek aklın karışmasın 21 haftalık başka bir hastaneye gittim orası da bakıp erkek dedi şuan 33 haftalığım artık çantamı hazırlayacaktım emin olmak için sordum hocam cinsiyet dedi bacakları sıkışık göremedim pozisyonu kıza gibi biz herşeyini hazırlamıştık erkek diye kapı süsü isimli hastane çıkışı çok aklım karıştı ve kimseye de söyleyemedim daha