Minikannesi00 Kızlar 5+5 haftalık hamileyim. 2 yaşında çocuğum var onu kucağıma almam sorun teşkil eder mi ? Almamaya çalışıyorum fakat, uyuyup kalınca yatağına falan mecbur götürüyorum , bebeğime bir şey olur mu ?
mhmmddgc Minikannesi00 36 haftalığım hala 2 yaşındaki kızımı alıyorum kucağıma inmiyor çünkü kucağımdan
ikicocuklubiranne Minikannesi00 26 haftanın sonundayım 35 aylık bir oğlum var yeri geliyor hala kucak istiyor. Oyun oynarken falan mecbur alıyorum. İlk haftalarda biraz dikkat edin sonrası daha kolay olur.
Whitewomen Minikannesi00 31 haftalık hamileyim kızım 1 yaşında ama kucağıma çok geliyor ve alıyorum yapacak birşey yok malesef😒
LeilaNilay 2 yaş buyuk bebek Bende 2ciye hamileyim 1yasinda bebegim artik yuruyor diye fazla kucagimda olmuyor.am hamile oldugumu oyrendigimde 7aylikti. Onda mecbur alirdim. Bel agrilarm falan oldu
Minikannesi00 LeilaNilay bende 4. Haftada aldım anında kalçamın üstü ağrıyordu 20 dk sonra geçiyordu. 15 kilo şuan ama mecbur alacağım durumlar oluyor mama sandalyesi dışında yemek yemiyor. Nasıl çözüm bulacağım bilmiyorum
Minikannesi00 mhmmddgc canım ilk haftalardan korkuyorum. Az önce aldım yatağına getirdim belim ağrıyor şuan. İnşallah bebeğe zarar vermiyorumdur
Minikannesi00 ikicocuklubiranne başlarda da almışmıydınız ? Dikkat ediyorum fakat mecbur olduğum yerler oluyor
Minikannesi00 Whitewomen sizin gene 1 yaş ve haftanız ileri ,benim riskli ama dua ederek alıyorum . Allah korusun hepimizinkini
Melismelo İnstagramda bir kadın doktoru max 5kilo taşıya bilirsinşz demişdi bşrde siz ilk haftalardasınız cok riskli :/
mhmmddgc Minikannesi00 İlk haftalarda dikkat edim risk sonuçta. Bende taşımıştım hep kızımı sonra kanamam fdalan oldu. Gebeliğim başından beri sıkıntılı zaten. Ondanmı bilmem ama ilk zamanlar bilmiyordum hamile olduğumu çok aldım kucağıma
Minikannesi00 mhmmddgc şuan internetten doktorları izledim. Ağır kaldırmak düşüğe sebep olmaz annede sorunlara yol açabilir diyor. Bel sorunları vs. Vs.
PapatyaAnnesi29 Minikannesi00 Büyüklerimizin değidiğine göre kardeşin kardeşe zararı olmaz diyorlar Ben 15+4 gebeyim 20 aylık oğlum var ve gün içinde aşağıya yukarıya çıkarken ve bu aralar bana çok düşkün sürekli kucağımda diye bilirim yorgunluk ve bel ağrım hariç bi sorun olmadı şuana kadar çok şükür elimden geldiğince dikkat ediyorum ama hep dediğim bişey var tabi ki biz önleminizi alıcaz Rabbim yiyecek ekmek verdiyse her türlü dünyaya gelicek balım kendinden mahrum bırakma bebeni 🥰
Alya_miram Minikannesi00 bebeğe Allah’ın izniyle bir şey olmaz ama siz yine temkinli olun. 4 yasında kızım var yeri geliyor kucagıma almak zorunda kalıyorum uyuduğu zamanlar 28 haftalığım elhamdülillah şimdilik bi sıkıntı olmadı temkinli olursanız bir şey olmaz
Minikannesi00 ikicocuklubiranne aslında hiç gelmek istemez darlamaz beni. Sadece yatağına götürürken ,mama sandalyesine koyarken kaödırma gerekiyor
Denizpyraz Minikannesi00 3 yasinda oglum var. 6 aylık hamileyim. En başından beri aliyorum kucağıma mecburum çünkü kucak istiyor kıyamıyorum. Uyuyunca kaldırıp yatağına götürüyorum. Cok şükür bisey olmadi