Kızlar kulak enfeksiyonu oldum dünden beri çok ağrıyor sabah dr a gittim antibiyotik damla parol verdi ama hala hafiflemedi parolun etkisi 3 saat sürüyor sürekli ağrıdan ağlıyorum çocuğa bişey olcak diye korkuyorum ateşim var 37.8 falan üşüyorum napıcam bilmiyorum