zeynepaylaipek Merhaba kızlar burada çok küçükken usg görüntüsü atmıştım bir iki kişi söylediler isimlerini hatırlayamadım kız dediler evet kızım olacakmış 🌺 birinci kızımın ismi Ayla ben ikinci uyumlu isim önerileri bekliyorum
Zeynep0607 zeynepaylaipek Arya olabilir 🤗 Ayda da çok güzel ben Kızımın adını Neva koyacağım Allah nasip ederse