BetlHakanGngr Amiiiinnn insallah 🙏Allahin izniyle insallah kucagima alicam Rabbimin izniyle😍🙏İnanki hep bu kere sondur bu kere benimdir diye kafama koymusumm..hep dua ediyorum...her kesden uzaktayim...yabanci oldugum icin annemlerden malesef uzaktayim...ama olsun Rabbimn izniyle kucagima aldigimda annemlerde bizimle beraber olucak insallah....hep geziyorum diye bilirim evde yemek yiyemiyorum evden igrenmisim bu yuzdem hep arkadaşımdayim...İyi beslenmeye calisiyorum...Cok sukur pasamii da sonunda kucagima alicam...yarin yine randevum var bakalim bu dusuk tehlikesini atlata bilicenmi yoksa yok ...zaten tum korkularim budur baska bisey degil😣Rabbim seni de hep guldursun tatlimmm 🙏😍benim yerime o savasci minnosu op ❤️kocaman👼🏻👼🏻👼🏻👼🏻😘😘😘😘