Oznohn Kızlar 16 haftalık hamileyim ve sinek koruyucu sürdüm sadece kollarıma yarım saat sonra falan internetten baktım ki çok zararlıymış hemen yıkadım kollarımı bişey olur mu sizce ☹️
Ebbruc Oznohn kimyasal olduğu için çok zararlı malesef, bende bu durumdan muzdaribim. Aldım da hatta vücut losyonu ama internetten bakınca kullanmadım hiç bidaha
Oznohn Ebbruc inşallah bişey olmaz bana zararı olmaz dediler bende kullandım ne bileyim yarım saat 45 dk sonra yıkadım sadece kollarıma sıkmıştım ☹️