hurrem_sultan Eşiniz doğuma girecek mi veya girmeli mi sizce benim eşim ilkte girmek istedi ben istemedim ama ikinci gebeliğim ve başka da çocuk düşünmüyorum eşim girmeli mi sizce sonradan içimde ukte kalcak ama utanıyorum da onun yanında nasıl ıkınabilirim
_akalin3 hurrem_sultan suankı pskıloejımden bu şekilde sert cevab verıyor olabılırım ne olur yanlış anlamyın bence gırmelı ne cektıgımızı ne yaşadıgımızı gorsunler bız anneler eşler ne rezııllık yasıyoruz gorsunler affedersınız özellikle normal dogum yapıcam ıns vajınamıngorsun o cıkan kanı gorsun o yırtınmayıngenişlemeyş görsün isterim briaz belki saygısı artr
Vera09 hurrem_sultan benim eşim giremez bayılır falan😄 dayanabilecek olan ve isteyen babalar girsin tabi
Cubukmakarna Benim eşim ilkinde çok istedi. Ama pandemi vardı ozaman. Doktorum bence girme zaten dedi😅 sonu hiç iyi olmuyor dedi. İçinde kaldı kocamın
hurrem_sultan _akalin3 girse de yanında duruyor canım sadece elini tutuyor alt tarafı göstermez doktor sadece baş ucunda sana destek oluyor
Eylul2019 _akalin3 asiri yanlis bir dusunce her erkek bnu kaldiramaz sizin bahsettignz anlara sahit olursa sizden soguma ihtimali yuksek..ayrica annesinide dusunursek annemde beni boyle dogurdu derse yandiniz anneci olabilir 🤣🤣🤣
Bus_er Özelde düşünüyorum ama ilk eşimi istiyordum o panik olur bana yansır diye istemiyorum şuan anneme söyledim çok sevindi destek olucagına eminim ondan güç alırım dıye doktorum izin verirse annemi istiyorum
_akalin3 hurrem_sultan buna üzüldüm bak acaba desem doktoruma bır dk gosterse affedersın ne hale gelıyoruz gorse
hurrem_sultan _akalin3 ay allah iyiliğini versin:) ya sonra midesi bulanırda iyileşince de yanına yaklaşmak istemezse ben bile bakmadım dikişlerime doğumdan sonra
EmineDefneGokce hurrem_sultan ben eşimi eve göndermiştim . Evet girebiliyordu ama sancımdan çok etkilenir diye gönderdim . Eşimin halası ve annem kaldı yanımda . Eşim Gittikten 2-3 saat sonra doğumum oldu hemen aradılar geldi. iyi ki de göndermişim eve çok çok etkilenirdi üzülürdü😞
hurrem_sultan EmineDefneGokce ilk doğumumda son dakkaya kadar yanımdaydı en ağır sancımı çekerken bile çatala çıkana kadar yanımda kaldı sonra çıktı odadan ama evet etkileniyorlar çok biz bir doğuruyorsak onlar dokuz doğuruyor😆
Meyysaa hurrem_sultan benim eşim girdi benim doktor fobim var tedirgin oluyorum iyi ki de gelmiş güç oluyor resmen bence güzel bişey :)
EmineDefneGokce hurrem_sultan ilkinde o mahvoldum hallerimi görsün hiç istemedim kuzum çünkü çok hassas eşim. 2. De de eve gönderirim heralde :( gerçi kızdı bana bebeğin bu kadar erken doğacağını düşünmemiş geri gelmeden doğdu bebek😂
aslhansrc1 hurrem_sultan özelde doğuracagım bende fakat hastane doguma eşleri almıyor üzgünüm o yuzden. 😕
aslhansrc1 aslhansrc1 bugınde ısrarcı oldum hatta biraz en azından cocuk dogana kadar dursun çıksın sonra diye ama malesef diyor.