Dilaraortacc1 Zk131 kuruluk varsa bi alt ast değerlerine baktir canım o aylarda bende de olmuştu aşırı kasiniuordum kupkuruydu her yerim
Deryaeke Zk131 ewet cnm bende 5aydayim benimde heryerim kızarık kaşınıyo sezaryen yerlerim falan kızarık kaşıntı Ağustos 5 de randevum var bakalım ne diyecek ben sıcaktan diye düşünüyorum ☺️