MelekAras Senemiko ben ilk bebeğime beşikli oda takımı aldım ama pişman oldum, keşke montessori alsaydık, montessori oda takımı alıp, yanınıza anne yanı alabilirsiniz, bebek emmeyi bırakınca kendi odasında yatmaya başlıyor
Vera09 Senemiko ben de arkadaşın attığı resimdekine benzer bi beşik aldım bi sene kadar odamda durur sonra odasına geçirirm diye. ama durumunuz ve yeriniz müsaitse hem montessori alıp hem de odanıza anne yanı alabilirsniz
minikmucizemmmmmmm Senemiko ben Montessori yatak aldım canım ama ilk etapta anne yani beşiği ve park yatak kullanicam ☺️
Bayancorek Senemiko Direk büyüyebilen karyola beşikli oda takımı aldım. 5. aydan sonra odasına geçireceğim için park yatak vs. almadım. Sepet beşik aldım ilk aylar idare etsin diye o kadar.