Merhaba herkese 🌸 Yeni üye oldum. Hikayemi pek uzatmadan anlatamaya deneyeceğim☺️ Geçen yıl tam haziran da rahim filmi çekildim sağ tup tıkalıymış ve 2ci aşamada açmışlar. Sonra ağustos da klomen ile tedavi gordum hamile kaldım fakat kimyasal oldu. Sonra dedik ki aşılama deneyelim, yaptık ama yine kimyasal oluştu ve sevgili doktorumuz bize kromozom testi ve genetik testleri yapmamızı önerdi🌸ve yaptık kromozomlar normal çıktı ama bende pıhtılaşma varmış. Sonra dedik ki tamam biz ara verelim tedaviye ne olur ne olmaz belki olur☺️Ama olmadı ve Ocak da yine aşılama denedik ama tutmadı ve sanırım o ay CMV virüsü geçirmişim kanımda antikorlarım çok yuksek çıktı ve sonra oylesine bıraktık ama yine olmadı 🌸 ve bu ay Femara kullandım🌸inşallah olumlu sonuçlar alırız☺️ Adetime 7 gün var ama kokular beni rahatsız ediyor bu bir belirti mi ☺️ Biraz uzun oldu ,kusura bakmayın🙏🏻🌸