Zeyneb12 Madonna bol bol emzir bir de humana çay trendyoldan bakabilirsin. Süt az dahi gelse emzirmeyi bırakma
hemsiree Madonna kimyon tabii ki. bir çay kaşığı şeker ve toz kimyonu karıştırın, yatmadan önce her gün ılık sütle tüketin. sütün kalitesini de arttırır, gazı da keser
Ozlm0916 Madonna rezene çayı kullanıyorum 8 gün oldu doğum yapalı sütüm geliyor ama bebek doymuyormuş ayrıyetten mamada veriyoruz
Ezgii1997 Tahin helvası doğumdan önce düzenli olarak her gün bir dilim yense hiç süt sorunu olmuyor ablam hiç sıkıntı çekmiyor bende her gün bir dilim yiyorum ama şimdide yiyebilirsin sütü arttıran önemli birşey
Tugcebanu Yani ben kullanmadım henüz ama arkadaşım yeni doğum yaptı bestlak damla kullanıyor masallah oldukça faydasını gördü
Dilara1233 Madonna bestlak damla, humana, e bebekteki malt içecekler, rezene, bol yeşillik, stresten uzak durma ve bolca dinlenme..