Ecmel44 Ben de gidiyorum haftaya 2. Muayeneye gitcem şuanda memnunum ama genç olduğu için düşündürüyor ilerleyen süreçte bakcam devam edip etmeyecegime
oykumm_1233 Ecmel44 benıde ilk basta düşündürmüştü, ama bı kaç sefer muaneye gittikten sonra kendısıne alışıyorsunuz artık birbırınızı tanıyorsunuz benım kanım ısındı 🥰 muanelerımız suanlık güzel gidiyor 🌸