Eflinisa Miyde yanması ağırması icin rennie mi yoksa gaviscon mu daha 2 aylık hanileyim bir zararı olurmu hangisi daha iy
Pelus Bende aylarca çektim,rennie ve gaviscon da işe yaramadı. Soğuk süt içeceksin ama öyle bardak bardak değil,yanma olduğu an sadece 2 yudum süt o kadar.
Pelus Eflinisa bende öyleydim ama laktozsuz olandan en azından mecburen iç,gerçekten faydasını göreceksin
Pelus Eflinisa ya zaten içeceğin 2 yudum süt,onu da içersin yani. Kakao filan koyma bence sonuçta başka bir madde. Bence şimdiye kadar içseydin rahatlardın☺️☺️