Zeynepdgn50 canım uzunca anlatayım sana bekarliktan beri pcos başımın belası hiçbir zaman düzenli adet olmadım 2 3 ay gecikiyordu hep işte soğan suyu maydonuz suyu derken anca sokutuyordu evlendim 6 ay denedik olmadı sonra doktora gittim bir sürü doktora göründüm zaten 1 yıl düzenli denemeden sonra ilaç tedavisi başlanıyor 1 yıl olmaması normal sayılıyor ben çok istediğimi söyledim FOLIDECE diye bir folik asit verdi doktorum devlet karşılamıyor 50 tl falandı geçen yıl sadece 1 kutu kullandım ve hayatımda ilk defa 3 ay art arda düzenli adet oldum doktorum haftada 3 gün ilişki önerdi denedik 2 ayın sonunda çok şükür hamile kaldım öncelikle gidip muayene ol ama birkaç farklı doktora görün öyle emin ol bana çocuğun olmaz diyen aptal doktor bile denk gelmişti uzun oldu kusura bakma ❣