EminNur Merhabalar. Ben 25 Temmuz da 6+1 bebeğimi kürtajla kaybettim . Hiç kanamam olmadı bugünde bildiğiniz adet belirtilerimle adet oldum. Adet döngümde bugündü zeten ama kürtajdan hemen sonra yani 6. Günü bugum adet olmam normal mi? Yasayan var mı acaba?
EminNur bedia00 doktorla görüştüm bugun normal dedi olabiliyormuş hiç bu kadar erken beklememiştim bende tesekkur ederim 🙏🏼 Çok gecmiş olsun sizede🤲🏻