Nurem20 Kızlar evde Ovulasyon testim vardı bir kaç forumda okudum sıvı falan aldım dikkat etmedim ama sizce olabilir mi ? Adetim yarın ☺️
Saglikguzellik Ben de benzer durumdayım. İnşallah hayırlısıyla ikimiz de hamileyizdir☺️ Normalde pik gördüğüm tarih 20-21 temmuzdu. Şu an şu şekilde: Kızlar yorumlarsanız çok sevinirim. Bu görsel şu an negatif biliyorum ama sizce daha da koyulaşır mı? :)
Nurem20 Saglikguzellik canım dün gebelik testi yaptım yoktu ama aklıma geldi yaptım vallahi inşallah vardır ya bir Umut yarın tekrar yapalım 😀daha da koyulaşır mı
Sevda-123 Kızlar belki görmüşsünüzdür benim postumu🥰 ovulasyon ile gebelik diye. Ben 3 gündür yapıyorum ovulasyon testi hep pik adetime 5 gün var bugün kan verdim 88 çıktı🥰
Nurem20 Sevda-123 maşallah 🧿 hayırlı olsun canım benim adet yarın aslında bugün 1 gebelik testim vardır yaptım çıkmadı Ovulasyonu bir deneyeyim dedim bakalım
Saglikguzellik Sevda-123 Sevda hanım benimki pik sayılmaz ama yukarıda göründüğü gibi. Sizce ben de sizin gibi piki görür müyüm? Normalde 20-21 temmuzda görmüştüm
Ceos0403 https://imgyukle.com/i/V9JSlN Kızlar bat 1 ağustos kasık ağrım var ve pembe pembe lekeler gelmeye başladı bu ay ümitliydim ama yok herhalde postu görünce ovülasyon testi yapmak istedim yine de bakar mısınız lütfen
Sevda-123 Saglikguzellik  ilk ovulasyon testim böyleydi sonra koyulaştı dün bugün t çizgisi daha koyuydu
Saglikguzellik Sevda-123 çok teşekkür ederim bilgilendirme için 🍀 inşallah hayırlısıyla ben de gebeyimdir
Kivircikkuala Kızlar Merhaba 14.09 yumurtlama 15.09 pik 16.09 çatlama gördüm Adete 7 gün kala dan başladım Ovulasyon yapmaya sizce gebelik olabilir miii :) @Sevda-123 @Nurem20
Nurem20 Kivircikkuala merhaba canım iki çizginin yumurtlama dönemi gibi koyulukta olması gerekliymiş seninki silik ve o siliklik her zaman olur