Saglikguzellik hadi inşallah 🥹inşallah bende de vardır,benim hiç akıntım olmadı yumurtlamadan sonra.2.yumurtlama ihtimali vermiştim belirtilerden ama akıntı olmadı .Karnım ağrıyor 9 gündür,göğüs şişkinliği,bel ağrısı,sol karın ağrısı geçti,kabızlıkta öyle.Adet günüm gelsin de baktırayım diyorum betaya.Üzülmek istemiyorum.Ovülasyondan test için sabahı mı bekleyeyim yani