Semanuur Kızlar 3 aylık hamileyim bir haftadır belimin sağ tarafı çok ağrıyor. İnternette düşük tehlikesi olabileceği yazıyor böyle bir şey yaşayan var mı daha önce?
_almirasmom Semanuur benım hep belım agrıyo doktorum bel ve kasık agrısı olmadı surece sorun yok dıyor
Nurersz Kuzum İnternete göre kendini yönlendirirsen nefes alsan düşük tehlikesi yazıyor 😊 ilk aylarda bel kasık ağrısı çok normal rahmin genişliyor kanama olmadıkça korkma😊
Semanuur Nurersz Kanamam çok şükür hiç olmadı ama miğdem de çok bulanırdı oda kesildi sanki belirtileri gidiyormuş gibi hissettim ondan korktum
Nurersz Semanuur bende 13 haftalığım bu zmaana kadar bulantı dan deliriridim bu ara azaldı ama illa tedirginim diyorsan doktora ya da acile git💜
enakcs Üç aydan sonra benimde bulantılarım bayağı azalmıştı ondan diye düşünme her ay farklı geçiyor birleyler değişiyor geçen hafta iyiydim bu hafta kötüyüm bel ağrısı benim hep vardı hala var geçmedi bir türlü ama dinlendikçe azalıyor şükür
Semanuur enakcs Sabah uyandığımda hiç yok denecek kadar az ağrım oluyor benimde ama gün içinde ağrı başlayıp akşam saatlerinde yoğunlaşıyor
enakcs Semanuur için rahat etsin istiyorsan doktora git canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 ama kendini korkutma kanaman yoksa normal