nrcnclik Arkadaşlar eşimle bebeğimizin ismi konusunda kararsız kaldık, sizce hangi isim daha güzel ve uyumlu?🙈☺️
Ozge_5516 nrcnclik ali yiğit tersi de olabilir kulaga hos geliyo sanki yigit ali de olabilr bnm dusuncem 🙂
nrcnclik Ozge_5516 iki isim de kulağa hoş geliyor o yüzden seçim yapmakta çok zorlandık. Yorumlarınız bizim için çok değerli, teşekkür ederimm💐
Ozge_5516 nrcnclik rica ederim tabiki ikiside hoş güzel ALLAH hayırlısıyla kucaginiza almayı nasip etsin inş 🤲🤲🙏