Deletedmom52620 benguuusk ay bende de var o sağolsun pediküre gittim kadın güzelce kenarları aldı ayakkabı giyemiyordum
Ceren67 benguuusk Merhaba! Aynı durum oldu baş parmağımın kenarında sabah krem sürmüştüm iltihap da akmış siZin geçtimi
minik_koala_ve_annesi benguuusk esim benim.ameliyat oldu canim bu yuzden hamileysen kilodan sislikten batiyorda olabilir oval degilde duz kesmen lazim derin kesmemen lazim canim esime ilk bas kaya tuzlu suya sok demisti doktor apse o sekilde biraz gecmisti
Deletedmom52620 benguuusk yok canım acımadı çok güzel yaptı ama sende iltihap oluşmuş soğanla sar kenarları iltihabını alsın sonra geçince pedikürcüye git pedikür yaptırmak istediğini ama batığının acıdığını söyle belki yapar bilmiyorum ama ben mi iyi denk geldim acaba çok güzel yaptı duacıyım girebildiği kadar girdi aldı
Ceren67 Merhaba! Aynı durum oldu baş parmağımın kenarında sabah krem sürmüştüm iltihap da akmış siZin geçtimi
Ceren67 Qnl şuan benimde aynı parmak oldu komple o parmağa sancı tarzında Birsen ağrı giriyor sizdede oluyomu
Gamzeakilli235 Benimde ayağımda tırnak batması vardı 2 defa ameliyat oldum ,batan yeri çıkarıyorlar canım sende hastaneye git
Qnl Gamzeakilli235 ya öyle çok abartı degil sene de 1-2 defa hep aynı parmakta tutuyor :( ama şimd iltihap falan olur kana geçerse diye korktum hamileyim diye baş parmağımın yanında ki küçük parmağım da bi de aylardır ayakkabı çorap giymiyorum anlamadım
Ceren67 Qnl fucidin sürün benimde şimdi tekrarladı ayak baş parmağımda sizin ayak da mı ayak parmaklarınızda sararma varmı tırnaklarda uçlarda
Qnl Ceren67 ayak parmağım cnm yok sararma falan kızarmış hafif şişmiş ama benim abartı derecede çıplak ayak fobim var dokunamıyorum bakamıyorum hamile de olunca daha çok korktum
Qnl minik_koala_ve_annesi bi deniyim 20 haftalık henüz kilo m yok hiç :( tuzlu suda bekleteyimbbi teşekkür ederim 🙏
Bekleyenler benguuusk İstanbul da Dr. Şahin nami var. Onun operasyonu kesin çözüm inşallah. Başka türlü yapılan her şey tekrarlıyor. Gereksiz cana mala eziyet. Ama hamilelikte olur mu onu bilemiyorum. Bir araştırın. Kardeşim 5 yıl önce yaptırdı gayet sağlıklı. Birkaç tanıdık yaptırdı. Problem yok.