Kızlar 12 haftalık gebeyim 2 gün önce kanama alanı olmamasına rağmen leke olmasın diye progestan verdi doktor daha önce iki üç kere kahverengi akıntı minicik görmüştüm hemen doktora gitmiştim her defasında bişey yok denildi doktorum da kendini çok yormussundur o gün o yüzden olmuştur dedi bugün de biraz yoruldum minicik kahverengi akıntı gördüm doktora çok uzağım kötü bişey varmıdır acaba